هدفنا هو التقدم والتطور والتغير و اصلاح الذات قبل الاخرين

الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
lailaa

انثى
الكليه : متخرجه

بطاقة الشخصية
اللعب: نصيحتي لك ايها المحب لاتترك حبك ولا تكسره ولا تخسره فليس لك ملاذ ولا ناس سواه فهو حياتك كلها تمسك به ولا تتركه يضيع (( كما فعل من قبلك ))

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الخميس سبتمبر 25, 2008 8:35 am

el 3asbyyaa msh 7elwaa 3shaaaneek ya boky 5aleekee hadyaa we momken te3rafee ellee fe baaaaaal ay 7d mn 3'eeeeer mahoa ye3raaf we 5alekee zakyaa 7abaa........we elle fe ballyyy ana sh5syaan msh ba7eeb 7d ye3rafooo la2en msh ay 7d byet7kellooo
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
lailaa

انثى

بطاقة الشخصية
اللعب: نصيحتي لك ايها المحب لاتترك حبك ولا تكسره ولا تخسره فليس لك ملاذ ولا ناس سواه فهو حياتك كلها تمسك به ولا تتركه يضيع (( كما فعل من قبلك ))

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الخميس أكتوبر 02, 2008 2:46 am

انا اقول للي في بالي

كل سنه وانتم طيبيييييييييييييين
K.M.A

ذكر
الكليه : هندسه

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   السبت أكتوبر 11, 2008 4:08 pm

عايز اتكلم معاك
شذا

انثى
الكليه : خدمة اجتماعية

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 14, 2008 6:17 pm

انا اقول للى فى بالى انى بحبه اوى اوى

واحب اقول لكل اعضاء المنتدى انهم وحشونى جد
K.M.A

ذكر

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 15, 2008 12:05 am

عايز اعترفلك بحااااجه مهمه جدااااااااااااااااااااااااا
بووكى .

انثى
الكليه : السن

بطاقة الشخصية
اللعب: غير عليها لماتسلم على الناس وليه يلمسو ايديها؟مايشاورو كده وخلاص و مهما تقولى عليا ده مجنون بيا وفيها ايه؟ عايزه واحد مع الجمال ده كله ازاى ميغيرش عليه؟ ده انا بموت لما بشوف حد عينه بتيجى عليكى ببقي عاوز اخد عنيه من قبل النظره ماتوصل ليكى بغير من اللى تكلمو ومن اللى كمان متكلموش من اى حلم بتحلمه وانت بعينيا مشفتهوش بغير كتير لو حد بيسلم عليك لو من بعيد في حد جت عينه في عينيك ان كنت عارفه ولا حتى متعرفوش نفسي لو تتداري منهم ولا اخبيك عن عيونهم وابقي عايزه اخدك وامشي وابعدك يا حبيبي عنهم

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الأربعاء أكتوبر 15, 2008 12:09 pm

وانا اقول للي في بالى خايفه اصدقك pale

واقول للي في بالى التانى...فكررررررري كويس في اللى بتعمليه...قرارك الاول كااااان صح..ليه رجعتى فييييييه؟ Mad
keta

ذكر
الكليه : حقوق

بطاقة الشخصية
اللعب: الحياه حلوه

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الجمعة أكتوبر 17, 2008 2:37 am

انا هقووووووووووول للى ف بااااااااااااااااااااااااالى

هل من حقى ان ابكى ان ضعت منى

واللى ف باى التااااااااااااااانى وحشتووووووووووووووووووووووووووووووونى جداااااااااااااا
lailaa

انثى

بطاقة الشخصية

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   السبت أكتوبر 18, 2008 3:59 pm

انا اقول للي في بالي انت بجد ظلمتني الله يسامحك
Esraa

انثى
الكليه : اعلى كليه

بطاقة الشخصية
اللعب: انا جيت خلاص راحت خلاص ايام زمان ولا فيه كلام ولا حتى سلام غير باستاذان

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 21, 2008 5:41 pm

وحشتينى اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
ونفسى اشوووووووووفك

ذكر

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الثلاثاء أكتوبر 21, 2008 7:13 pm

ana akooooooooooooooool

ant aref w fahm wla la2
hatganeeeen Mad Mad
nono

انثى
الكليه : اداب

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الخميس أكتوبر 23, 2008 12:37 am

وانا هاقوووووووووووووول للى فى بااااااااااااالى
بجد طلعتى شخصيه جميله جدااااااااااااااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااااااااااا
والله العظيم مش مجامله خااااااااااالص دى الحقيقه

وللى فى بااااااااااااالى التااااااااااااانى انتو وحشتووووووووووووووووووونى جدااااااااااااااا جداااااااااااااااااااااا
K.M.A

ذكر

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الخميس أكتوبر 30, 2008 4:42 am

اكيد طبعا يا نونووووووووووووو
ده للبنووووووووته المحترمه والاموره والكميييييييييييله والذكيه وال.....................

واضح كده انها هتبقى النتييييييييمه بتاااااااااااعتك

بجد............دى اجمد حاااجه
انك تلاقى صديقتك اللى تستريحلها وتعتبريها اتر من صديقه او قريبه او اخت حتى

نصييييحه..........حاولى تقربيلها اكتر وتكسبييييها

وانا اقول للى فى باااااااااالى

لو انت فاااااهم قووووووووول
ولو مش فااااهم ........مع اول فرصه انا هقولك
ولو فاهم وبتستعبط.................خليك كده لغايه ما توووووووولع
بووكى .

انثى

بطاقة الشخصية
اللعب: غير عليها لماتسلم على الناس وليه يلمسو ايديها؟مايشاورو كده وخلاص و مهما تقولى عليا ده مجنون بيا وفيها ايه؟ عايزه واحد مع الجمال ده كله ازاى ميغيرش عليه؟ ده انا بموت لما بشوف حد عينه بتيجى عليكى ببقي عاوز اخد عنيه من قبل النظره ماتوصل ليكى بغير من اللى تكلمو ومن اللى كمان متكلموش من اى حلم بتحلمه وانت بعينيا مشفتهوش بغير كتير لو حد بيسلم عليك لو من بعيد في حد جت عينه في عينيك ان كنت عارفه ولا حتى متعرفوش نفسي لو تتداري منهم ولا اخبيك عن عيونهم وابقي عايزه اخدك وامشي وابعدك يا حبيبي عنهم

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الجمعة أكتوبر 31, 2008 6:27 pm

اقول للي في بالى الاول..ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابداااا

والتانى....وحشتووووووووونى اوى كلكو ونفسي الاجازه ترجع عشان نرجع نتكلم زى زمااااان pale

واللى في بالى التالت..
متزعلوووووووووووووش منى بليز....انى مبردش على الميل...والله انا الايام دى بكون على طول داخله من الموبايل عشان الكمبيوتر كان بايظ.. فبكون سايبه الميل مفتوح طول اليوم وراميه الموبايل وبعمل اى حاجه عادى...
غير كده كمان لما حد بيكلمنى وهو داخل اوف لاين مبعرفش ارد عليه عشان مينفعش اكلم حد اوف لاين وانا من الموبايل...فهمتوووووووووونى...متزعلوش منى بقي I love you
K.M.A

ذكر

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الإثنين نوفمبر 03, 2008 1:12 pm

مممممم
انا اقول للاول والله مقرتش حاااجه ونفسى اعرفها
والتانى.......الايميل بتاعى امبارح كان مفتوح وانت اتأخرت جداااااااااااااااااااااا
والتالت والرابع والخامس وال..................................وحشتنى موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت
ريييم

انثى
الكليه : كليه اعلام

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الثلاثاء نوفمبر 04, 2008 1:05 am

اقول الي ف بالي

انتو وحشتونىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى جدا جدا
ك المنتدى وحشني بجد I love you I love you

ربنا ميحرمنيش منكووووووووووووووووووووووووووووووو cheers
K.M.A

ذكر

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الثلاثاء نوفمبر 04, 2008 1:07 am

ياااااااااااااااااااااااارب يا ريييييييييييم

ربنا ما يحرمك مننا

واقول للى فى بااااااااااالى

.......................................................
بووكى .

انثى

بطاقة الشخصية

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الثلاثاء نوفمبر 04, 2008 10:43 pm

انا اقووووووول للي في بااااااااالى...
حراااااااام عليييييييك بقي دايما قالقنى علييييك كده...انت ايييييييه اللى دخلك في الدوشه وكل الحوارات دى اصلاااااااااا... Mad Mad
طمنىىىىى علييييييييك بقااااااااا Sad Sad
واقوله كماااااااااان...متزعلش منى والله انت اللى حظك معايا وحش كده Very Happy Very Happy ..مش قاصده انفض والله Very Happy Very Happy

واقول للي في بااااااااالى التااااااااااااانى...اللى يبيعك بييييييييييعه واللى يشترييييييك اشتريه..ومتستعجليييييييييش
K.M.A

ذكر

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الخميس نوفمبر 06, 2008 8:01 pm

وانا اقول

بص بقه
لو انا فضلت كده
وزهقت زياده عن اللزووووووم
هبعددددددددددددددددددددددددددد خاااااااااااااااااالللللللللللللللللللللللللللللللللللص
ريييم

انثى
الكليه : كليه اعلام

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الأحد نوفمبر 09, 2008 3:10 am

انا اقول الي ف بالي بجد بجد بجد نفسي اعرف انت بتقصد ايه بالكلمه الي قلتها ...........شغلت بالي جدا و مش عارفه افهمها ازاي ...فكرت كتير و موصلتش لاي فكره ...يريت تفهمني بقاااااا
اقول للي فبالي التاني وحشتوني كلكم جدا جدا I love you I love you I love you I love you
K.M.A

ذكر

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الأحد نوفمبر 09, 2008 4:43 am

اقوووووووووووووول
خلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص

فاضل حته صغيره جداااااااااااااااااااااااااااااااااااا
لاما يكمل لاما يتلغى نهااااااااااااااااااااااائى
بووكى .

انثى

بطاقة الشخصية

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الثلاثاء نوفمبر 11, 2008 11:06 pm

وانا اقول للي في بااااااااااااالى...
ميييييييييييييين.........مييييييييييييييين؟؟؟؟ هاااااااااا يا....قولى بقي مين دى اللى بتتكلم عليها؟؟ Very Happy
قولى قولى متتكسفش...مش انا اعترفت وقلت يلا اعترف انت كمان Wink

واقول للي في بالى التانى...
خدت احلى قراااااااااار في الدنيا .....ربنا يوفقك ...واكيد يوفقناااااااا مع بعض Wink

وللى في بالى التالت...
وحشتييييييييييييييييينى اوووووووووووووووووووووووووووووى..ليه مبقتيش تفتحي الميل؟؟ اللى واخد بالك Wink

وللى في بالى الرابع...
ان شاء الله هنوصل لحاجه بكره ويارب اقدر اريحك

وللى في بالى الخامس
يارب تيجى الكليه بكره بكره ..عاوز اشوفك يا مغلبانى
K.M.A

ذكر

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الأربعاء نوفمبر 12, 2008 1:42 am

هههههههههههههههههه
ايه كل ده يا بووووووووووووووووووووووووكى

كل دول فى باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالك؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ما علييييييييينا

اقول للاول
خليك فى حاااااااالك يا سوووووووووووووووووووووسه

وللتانى
حرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.............انا محتاااااااااااااااااااااااار
حاااااااااااااااااااااااااااااااااااول تريحنى....................انا تعبت................انا معترف
بووكى .

انثى

بطاقة الشخصية

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الخميس نوفمبر 13, 2008 10:20 pm

واقول للي في بالى........
معترف باييييييييييييييييه بقي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هااااااااااااا هااااااااااااااا يا.....؟؟؟ Wink Wink
طب متخليك جدع وتعترفلى انا كماااااااااان...ماتخفش صدقنى سرك في بيييييييييييييييييييييير.. Very Happy Very Happy
جربنى مش هتخسر bounce bounce

واقول للي في بالى التانى...
خلى بالك من نفسك شويه بقي...على طول تاعب نفسك وقالقنى عليك كده Crying or Very sad Crying or Very sad

وللى في بالى التالت....
متكسفنييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييش.....اتلم بقي هتفضحنااااااا Embarassed Very Happy

وللرابع...
ماتفتحووووووووو الميل بقي..و انتو رخميييين كده وبتوحشونى Mad
nono

انثى
الكليه : اداب

بطاقة الشخصية
اللعب:

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الجمعة نوفمبر 14, 2008 12:22 am

وانا هاقووووووووووول للى فى بالى الاول
اناااااااااااا تمااااااااااااااااااااام اوووووووووووووووووووووووووووووووووى
ومبسووووووووطه جداااااااااااااااااا ومش تقلقى عليا تاااااااااااااااااانى انا قويه
وللى فى بالى التانى
انا مش عارفه ازااااااااااااااى انت قدرت تعمل كده
وللى فى بالى التالت ودول شله كده
انا زعلاااااااااااااااانه منك
وللى فى بالى الرابع
انا كنت هعيط النهارده لولا كلامك ليا ضحكتنى بجد
وهاقولك كل سنه وانت طيب وعيد ميلاد سعيد
وللى فى بالى الخامس
انتى وحشتينى اوووووووووووى افتحى الميل بقى
وللى فى بالى السادس
انتو وحشتووووووووووونى اوووووووووووووووى
بس كفايه كده Very Happy
FARAH

انثى
الكليه : لسه مدارس

بطاقة الشخصية
اللعب: Are U ReaDy To HeaR ThaT ?????

مُساهمةموضوع: رد: تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟   الجمعة نوفمبر 14, 2008 12:55 pm

اقول للى فى بالى وهما 4
وحشتوووونى

تقول ايييييه للي في بااااااااااااالك؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 7 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية